Informació

Què és?

És un servei d'informació per resoldre qüestions i dubtes sobre els serveis i recursos que s'ofereixen des de les biblioteques, orientar-vos i donar solucions a la vostra recerca d'informació bibliogràfica i documental.

Us podem ajudar a resoldre qüestions referents a:

  • La recerca bibliogràfica.
  • La consulta de catàlegs.
  • La consulta de la biblioteca digital: bases de dades, llibres electrònics, etc.
  • El préstec i l'obtenció de documents.
  • El préstec de portàtils, memòries USB i lectors de llibres digitals.
  • La formació d'usuaris: sessions de formació general, especialitzades, a mida, etc.
  • La publicació en dipòsits digitals d'accés obert: Repositori Obert UdL, TDX, Recercat, etc.
  • La compra de nous documents.
  • Les connexions i l'accés als recursos electrònics.
  • Les biblioteques: adreces, horaris, telèfons i espais.

A qui va adreçat?

A qualsevol persona, però els usuaris preferents són els membres de la comunitat universitària de la UdL.

Qui us respondrà?

El personal bibliotecari, que procurarà donar-vos una resposta ràpida i acurada amb professionalitat.

En quin termini?

Ens comprometem a respondre, per correu electrònic, en un termini de dos dies laborables (48 h), a excepció dels períodes de Nadal i Setmana Santa, en què el temps de resposta es pot veure incrementat. En cas que la qüestió necessiti un seguiment especial, us ho farem saber.

Des d'on es poden fer arribar les qüestions?

Des de la pàgina web del Servei de Biblioteca i Documentació (SBD), fent clic a l'identificador següent:

Pregunta

També podeu utilitzar aquest espai per fer-nos arribar els suggeriments que cregueu oportuns. Les vostres aportacions ens ajuden a millorar el servei.

Com funciona?

La primera vegada que utilitzeu aquest servei es crearà automàticament un compte i rebreu un missatge de correu electrònic, des d'on podreu accedir al vostre compte d'usuari per fer el seguiment de les consultes. També rebreu les respostes a través de l'adreça electrònica que ens heu facilitat.